Skogspromenad

Hej Hej!
Kom precis in från en lång promenad med hundarna och känner mig helt slut faktist. Det är rätt jobbigt att gå med tre hundar, i alla fall på vägen där man måste se upp lite hur man går. Men i skogen är de underbart då man kan släppa mopsarna och bara hålla i en hund.
Ja mopsarna håller sig iaf intill mig och springer omkring och fixar sitt. Medans Eddie inte riktigt vill vara med mig, hans jaktinstinkter kommer fram och vips så är han borta. Så de säkraste är ju att ha honom i koppel, men vi har en flexilina till honom på 8 meter så de är nästan samma sak ;P

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan ska jag ta mig ett span på tradera och ebay :D Älskar dom där sidorna, beroende framkallande!!!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback