Serie kväll

Nu är Shrek slut och den va ju inte alls lika bra som de första två, rätt besviken faktist.
Men men nu ser jag på något betydligt bättre, Dr House! Älskar den serien, gillar sjukhus serier överhuvudtaget. Cityakuten och Grey´s Anatomy är också favoriter :)
Just nu är de Dr House svåratse fall, Åh spännande haha

Jag sitter och väntar på att klockan ska bli 22.40 för då börjar den nya serien med Victoria Silvstedt: My perfect life.
Jag tycker hon är rätt cool den där Victoria, lever i lyx och partar jämt. Ett liv jag skulle vilja  ha, ja förutom "No underwear" skandalerna då. De är en grej jag inte riktigt fattar, Vem fan går utanför dörren utan trosor? Fatta va vidrigt, hållbarheten på jeans och byxor måste ju bli hälften så lång?! Och va kallt det måste vara med kjol och klänning? Och va ont det måste göra med strumpbyxor?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback