Onsdag kväll

Nu har mamma krupit till kojs för hon ska börja jobba 07.00 imorn, Mohahaha! Själv är man ju ledig, gött :P
Ikväll så har vi käkat kesoröra (igen) den här gången med räkor och käka fruktsallad (igen) haaha. Fruktsallad är min nya favorit, lösgodis kan ju ta sig någonstans.

En sak jag har tänkt på nu när vi håller på och bantar är att man blir så himla beroende av mat. Vi planerar vad vi ska äta, kollar hur mycket det är av allt fett m.m och hela tiden så är de disskution emellan oss. Till exempel i tisdagskväll: Åh Emelie här hitta jag ett gott recept! E: Jaha va är det då? M: Rostade rotfrukter, kyckling och sweetchilli sås. E: Okey de blir bra men sweetchillisås? M: Ja fast med viktväktargräddfil såklart. E: Såklart. M: Och sen äter vi kesomacka till kvällsmat och fruktsallad. E: Tycker jag låter bra. Och efter de kommer de bästa av allt! M: Och då har jag två points kvar! Så brukar våra diskutiner se ut, haha. .

P.s E= Émelie M: Mamma



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback