Onsdag

Oj va trött jag är! Gick upp kl 08.00 idag och åkte med farmor till jobbet vid nio, började tio. Det tar egentligen bara 20-30 minuter in till Falköping men farmor är inte någon racerfarmor direkt. Ne vi åkte i 35 km/h heeeela vägen. Och hon tjata om det ena och det andra. Frågade hur mamma och pappa har det i Sälen, om dom gjort mat innan dom åkte eller om dom lagar mat där and so on!
Då är ju den stora frågan varför hon inte frågar själv nån gång?! Inget illa om min farmor men ibland går hon mig på nerverna.
Lite knasigt, har inte jobbat sen förra måndan (?) och så jobbade jag fem timmar idag och jag är helt slut. Konstigt :P

Och ÄNTLIGEN har min Naturkunskap b bok kommit efter minst en vecka, segt! Pratade med komvux förra veckan och då bestämdes det att jag ska göra allt på 5 veckor. Men när jag nu fick min bok idag så har jag ju inte hunnit med mkt den här veckan, dom vill att jag ska göra fyra inlämmningsuppgifter varje vecka. Men nu så har jag bara två dagar på mig. Så jag skicka helt enkelt ett mail och sa att jag vill göra det på tio veckor istället. Kommer inte klara att göra allt de där på två dagar! Det är bättre att det går för sakta än för fort . .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback