Nutidens tv program

Igår satt jag och min mamma och tittade på den nya reality serien "Made in Sweden". Ett program där idol juryn ska få två artister att slå internationellt.
Det första jag tänkte var att de nog kan bli ett bra program, men efter första halvtimmen så insåg jag det motsatta. Visst va de var första programmet men va är det här för skit?

För det första: En av världens bästa låt skrivare kommer och ska hjälpa den här Kim med hans låtar, han säger vad han tycker om låtarna och Kim blir skit sur. Men är de inte så man kommer någon vart i det man gör? Genom kritiken? Jag själv tycker kritik är suveränt. Jag tar hellre dålig kritik än bra. Varför ? Jo för man lär sig mer på det, jag menar man lär sig ju mer på att någon säger: det här måste du göra bättre än att det här va jätte bra.
Och speciellt när de kommer ifrån ett proffs, tar man inte till sig det då?
Sen kan jag visserligen hålla med om att han inte var direkt snäll när han öppnade käften, men kritik som kritik ta det till dig istället för att ta det emot dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback