Misslyckad

Just så känner jag mig nu.
Idag så hade jag min första uppkörning och de gick åt helvete!
För det första försovde jag mig i morses vaknade kl 08.47 och jag skulle möta min körlärare kl 09.00. Fick ringa och säga att jag blir sen, sen in i bilen och jag och Johan höll på att stressa ihjäl oss. Redan då kände jag hur all energi försvann och jag ville bara sjunka igen golvet och aldrig komma tebax.
Men i all den här stressen sa min lärare att jag kunde komma 09.30, stressa inte! Sa han till mig högt och tydligt! Jaja tänkte jag och vi lugnade oss ett knop.
Hann stanna på Shell och gjorde ett toalett besök och inköp av apelsin Mer och en banan. Då kände jag mig lugn igen.
Sen mötte jag upp lärarn och vi gick igenom säkerhetskontrollen igen och körde i en halvtimme. Sen var det dags!
Kände mig dock otroligt lugn, vi satte oss i bilen och han bad mig kolla om vindrute torkarna funka och om bromsarna fungerar. Okey? De va lite för lätt, eller?
Sen körde vi och jag tyckte de rulla på bra, sen gjorde jag ett stort misstag som jag inte ens nämna. De andra felet var dödliga vinkeln! Hur kan man glöma den? Seriöst!

Men nu så är jag redo för min andra uppkörning, när den blir vet jag inte ännu.
Ja menar vem fan klarar de på första försöket?


Postat av: Ingela i Falköping

Ja ja JAG körde MOT STOPP tecken min första uppkörning..Det fixar sig nu vet du hur det ÄR till nästa gång då blir det lugnare..KRAM KRAM

2009-01-20 @ 17:55:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback