Mario natt?

Nu är Let´s Dance slut för idag, tråkigt men sant. Tyckte alla va duktiga idag, förutom Kitty. Lägger hon ens ner lite tid att ens lära sig? Hon velar ju bara omkring och flamsar och tjötar en massa strunt? Hon är som en 14 åring med färg i hela huvudet och omogen. Gaah!
Jaja visst jag hade säkert inte vart duktigare, men jag hade inte betet mig som henne iaf. Tycker det är dåligt bara att hon inte åker ut när de andra lägger hela sin själ i det.

Anyway så sitter jag och Johan och spelar Mario nu, så himla beroende är vi. Spelet går ut på att samla 120 stjärnor ute i rymden i olika galaxer. Och vi har nog 90 nu, så vi börjar närma oss slutet :D
Skit skoj spel, rekommenderar de verkligen !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback