Måndag

Gooood morgon!
Sitter här och väntar på mitt ägg ska bli färdigt, tycker om ägg till frukost. Idag ska jag jobba 11-17 skönt, slippa sitta hemma. Plus att det är en väldigt skön tid att jobba, får sova ganska länge och sluta ganska tidigt. Ska försöka hinna med lite träning dag också, kommer inte ihåg när jag träna sist :S Får träna extra hårt i stället.

Skit väder är de ute i broddarp idag, dimmigt och de duggregnar lite. Skit trist, vill ha sommar nu!
Jag blir så lycklig av sommarn, man behöver inte ha så mycket kläder på sig, man kan bada, vara ute hela nätterna utan att frysa. The summer it´s Great! Här är lite sommarbilder:

 


 


 

Postat av: jannaa

Men vad kul med en viktväktare till , kan man peppa varandra. !

2009-01-26 @ 12:13:55
URL: http://minusivikt.blogg.se/
Postat av: kelly

haha nejdå, navy cis är riktigt bra, Dinozzo är ju bäst :$ haha

2009-01-26 @ 15:42:28
URL: http://kkells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback