Home in the soffa

Home again :P
Shit va filmen va bra, bästa filmen på länge.
Jim Carreys filmer är så blandade, ibland är dom fööör överdrivna och ibland är dom skit skoj. Och det var den här.
Jag och Johan satt och myste i salongen med:
*100g marabou mintkrokant
*bassets wingum
*popcorn
*och en varsin 0.85 l cola!

Har nog aldrig varit så mätt. Och det roligaste med bio är att man äter/dricker upp allt under reklamen och första halvtimmen av filmen, eller är de bara jag och Johan som gör det?

Köpte mig ett sf rabattkort också, mellan måndag-fredag får man biljetterna för halva priset. Gäller fyra filmer:) Jag och Mickan ska ju på bio på torsdag så då kan jag ju använda det.



Postat av: Mickan Larsson

Hey babe...kul att filmen var bra;D längtar tills vi ses love ya

2009-01-25 @ 10:29:21
URL: http://perfectasyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback