Har dom inget i skallen?

Läste i Aftonbladet idag om en mat central i Göteborg (tror jag) som hade tappat ut spagetti på golvet och sen bara lagt i de i lådan och skickat iväg det.
Då kan man ju undra hur mycket hjärnceller en sådan människa har? Jag menar nykokt pasta, de drar ju till sig smuts, fastnar och klibbar.  Och dessutom i ett kök, där de nästintill omöjligt att få helt rent.
Att dom inte skäms? Inte konstigt att ungarna är sjuka hela tiden om dom håller på så där, de va ju knappast första gången.

Undrar om dom gör så hemma? De roliga är att jag tror inte att dom gör de, jag tror dom är noggrannare hemma. De här handlar bara om snålhet tror jag, att de har en budget att hålla sig till. Men vilken människa med något i skallen vet väl att man inte serverar smutsig mat?
Eller?
Eller de kanske är föredetta Ica personal som jobbar i de här köket och bara fortsätter sitt lilla snålrace? Vill inte veta hur köttfärssåsen smakar i så fall

Källa: http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/inrikes/article4281692.ab


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback