Fredag

Kom precis hem från lilla Falköpng.
Har varit på körskolan idag och haft säkerhetskontroll. Gick helt okey, sen så åkte vi en runda också. De gick bra tyckte både jag och Jörgen :)

Efter det så gick vi till banken och löste in mynt åt mamma och pappa. Dom lägger mynt i små burkar och skålar överallt, så jag och Johan var snälla och löste in dom. Det blev totalt 1945 kronor! Inte illa. De ska dom köpa liftkort och hyra skidor för i Sälen. Dom åker på söndag.
Sen löste jag in min 100 kronors check jag fick när jag tog studenten i April :S AHAHA

Vi köpte doppresent till mitt kusinbarn också, en sparbössa. En groda med guldkrona, ur gullig!

Nu ska vi käka pasta carbonara :P

Postat av: Mickan Larsson

Mycket duktigt gumman min, syns imorgon;D love ya

2009-01-16 @ 23:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback