Fredag

Så nu är jag hemma i lilla Broddarp på landet :) Känns skönt att vara undan trafiken och folken Haha (just kidding)
Idag va inte vilken dag som helst, för idag körde Mikaela Larsson upp! Gaah de va därför jag åkte dit igår och bjöd henne på bio, tänkte de att de kan vara skönt att tänka på något annat.

Men imorses så syntes de rakt igenom henne att hon höll på att svimma av nerver. Haha stackarn, så när hon skulle gå gav både jag och hennes mamma henne en kram och med darr på rösten gick hon. Själva satt vi kvar i lägenheten och väntade in tiden till vi skulle gå. Jag vid datorn och Anne-Marie vid sin tennis.
Sen tog vi bussen mot busstorget och jag måste erkänna att jag var nervös jag också :) Sen var vi där 20 minuter för tidigt såklart så vi vänta och vänta. Sen till slut kom hon med något som skulle föreställa en allvarlig min, men de syntes att hon va glad. Så Anne-Marie fråga om hon hade klarat det. Och hon börjar asgarva!! Såklart hon hade klarat det! Så himla kul för hennes skull !! Grattis igen. Så för att fira lite så gick vi och och en fika. Jag och Mickan fick äntligen smaka på de omtalade Chai latte och Oh my Lord va gott de va! Till de tog vi en vaniljbulle och delade på.

Efter de gick vi till Knalleland och jag köpte en bok som heter : Modellsommar, verkar jätte bra:) Och sen köpte jag en ny julklapp till min storebror, för hans gick ju sönder :S Sen när vi var klara så gick vi upp till Mickan igen för att packa våra grejor och då ger Mickan mig en present! Mig?
Gullig som hon är hade hon köpte en ring som hon hade graverat in "Emelie & Miqo since 2004" Så himla snällt av henne. TACK!

Sen satte vi oss på tåget på väg hem, följde med Mickan hem och sedan tog hon sin premiär tur som nybiliven chafför och hon körde gallant!  Fart fylld dag med andra ord :P

Happy Miqo!


Underbara Chai latte


Första turen själv


Gladast av alla var nog Daniel



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback