Fredag

Som sagt vilken film, så underbar, vacker, genomtänkt och välskriven film! Helt fantastisk va den. En av mina stora favoriter helt klart. Man log, man skratt man grät . . Åh suck.

Igår så hoppade jag på tåget i Ljung 16.30 och satte mig bredvid min bästis:P Hihi förväntasfulla över kvällen. Gick hem till Miqos mamma, hämtade hem pizza där jag skulle förklara att jag var tvungen ,att lämna biografen för jag skulle på dass, när jag och Johan var och såg Miami Vice, Så visade det sig att Miqo inte lyssnade ordentligt för hon tyckte jag sa sova i bajs, HAHA! Sen var det bara att ta bussen ner till bion för att hämta ut biljetterna. Sen gick vi upp till City livs där Miqo köpte godis och jag köpte Loka. Sedan på bio så fick vi sitta och vänta i en halvtimme. Men vad gör det när man har Miqo att prata med. De är de bästa med henne att man hela tiden har något att prata om.
Sen köpte vi en mellan popcorn med cheddarkrydda (haha kryddan hette "No more Naked popcorn") sen satte vi oss i biografen och de visade sig att jag och Miqo hade nästan en hel rad för oss själva, ja de va två till på raden . .
Skit kul kväll iaf. .  Självklart glömde jag sladden till kameran hemma :( Får sätta in bilder ikväll . .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback