Förtrollad

Jag skrev visst i morses att jag skulle ta ut granen idag, Ups! Får väl göra det imorn då . . Har ju min julstjärna kvar på rummet också och den gröna girlangen i vardagsrummet. Haha det bästa av allt.. det hänger glasyrmålade pepparkakor i lampan över köksbordet.  Oj oj . . Mamma var är du?  :o)
Ja man kan ju inte tro att man fyller 20 år i september . . .

Vad ska jag hitta på ikväll? Jo jag ska titta på en Disney film ! Dom är ju helt klart roligast och gulligast av alla filmer, den jag ska kolla på heter Enchanted, (svensk titel: Förtrollad) .
Jag har hört att den ska vara lite charmig, så jag ger den ett försök.
Till detta ska jag dricka Coca Cola (of course) och äta kesoröra:P



 

Handling: Den vackra prinsessan Giselle förvisas från sitt magiska (och animerade) land till vår tids Manhattan av den elaka drottningen. Chockad av den nya miljön där människorna inte riktigt lever efter filosofin "så levde de lyckliga i alla sina dagar"letar Giselle efter ett sätt att ta sig tillbaka till sin animerade värld. Men när Giselle blir förälskad i en advokat, trots att hon redan är förlovad med sagoprinsen ställs hon inför den stora frågan: kan en romans med en sagoprins överleva i den verkliga världen? 

I rollerna: Amy Adams, Patrick Dempsey, Susan Sarandon, James Marsden.





 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback