Bio

Kom precis innanför dörren, igen. Jag och mamma gick en promenad med vovvarna. Men nu så är jag inne och vägrar att gå ut igen! Eller ja ska snart ut igen faktist, för ikväll ska jag och Johan på bio :) Har velat gå på bio jätte länge nu, men har inte haft pengar och man fick ju lön igår så nu passar jag på.

De stod mellan två filmer, Australia och Yes Man. Jag ville se Australia för jag har hört att den ska vara super bra och att den kommer bli en av årets bästa filmer. Men Johan ville se Yes Man och visst den ville jag med se men jag vill ju hellre se Australia. Så vi prata om det och de blev tillslut Yes Man, pga att Johan inte ville se Australia för att Nicole Kidman är med i den och han tycker inte om henne ? Okey, konstigt. Men jag gillar Jim Carrey och jag orkar inte käfsa emot.

Så alldeles strax ska jag in i duschen och sen göra mig i ordning, filmen börjar 18.15. Så vi åker nog 17.15 så vi hinner köpa godis och popcorn ;P MUMS it´s lördag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback