bad jokes, money and food

Hej!
Har precis kommit hem från jobbet. Vilken dag de har varit, massor av folk.
De va inte många kunder som bara köpte mat för 500kr idag de va 1000-2000 kronor det handlar om. Fattar inte riktigt hur mycket mat man sätter i sig under en månad. De är ändå bara en av säkert fem gånger man köper nu. Sen kom en äcklig gubbe med en så dålig kommentar, jag sitter i kassan och är precis färdigt med hans varor och säger: 761kr tack! glad och positiv som vanligt (always?) och då säger äckelgubben: oj kan du säga sån fula ord ur din vackra mun? Men guuud va kass du är tänkte jag och sa: Ja hurru du det kan jag faktiskt, när jag egentligen ville säga: Du gubbe vi lever på 2000 talet din gamla skämt fungerar inte på mig!
Är så trött på dom dära, tror att dom är så himla tuffa och roliga.

Hm kom och tänka på de att får jag verkligen hänga ut folk så här när man jobbar på Willys? Går jag emot deras policy nu eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback