Backning, bus och tvspel . .

Hej!

Nu har Mickan och company precis åkt hem.
Vi har övat på backningen idag hon och jag. Det behövdes, vi backade runt hörnen och parkerade och sen körde vi den lång km hem till mig. Jag tycker de känns jätte bra med körningen och känner mig säker med Mickan också :P

När vi kom hem till mig var det full rulle, Wille och Molly lekte med varandra och hade as roligt! De andra pojkarna fick sitta i köket och titta på. Inte Daniel och Johan:P Utan Fridolf Eddie :)



Medans jimmy och Wiktor spelade på mitt Wii, vilket även Mickan pröva på :P Haha den tjejen har inget tålamod, that´s for sure!

Postat av: emelie

ja du är också den första jag träffar :D

2009-01-18 @ 19:45:53
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback