A night of horor

Snart ska jag åka till Miqo och ha skräck afton :P Eller jag, kl 18.00 kommer jag vara där. Åh ska bli så kul att titta på skräck filmer, älskar skräck!
Vi ska sitta där i mörkret och äta massor av godis och chips, MUMS!

Filmerna vi ska se heter:

Prom Night
Donna tror att hennes skolbal ska bli hennes livs lyckligast händelse. Men tyvärr så har en sadistisk mördare andra planer för henne och hennes vänner den här kvällen.




Saw 5
Handlingen cirkulerar runt pusselbitarna som skärs bort från offrens hud och vad som hände med dottern till Jeff och Lynn (Saw III). Pusslet blir större nu när femte delen i Jigsaws historia fortsätter i ny tappning...



Det bästa av allt är att det är lördag och då får jag äta godis!!!

Postat av: Sofia

Jag älskade skräckfilmer förrut, men har märkt så "rädd" jag blivit av dem, så har slutat se dom xD

Men Prom Night var faktiskt bra! =)



Kika gärna in i min blogg och lämna en kommentar; www.ChicFlia.blogg.se

2009-01-17 @ 15:50:50
URL: http://chicflia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback