Valentines day ?

Kom precis att tänka på det att va är detta för alla hjärtans dag dag jag har? Här sitter jag hemma hos mamm och pappa med min pojkvän och kollar på Melodifestivalen . . Va är de för kärleksliv? Man ska ju gå på resturang och mysa med varann. Eller är alla hjärtans dag en överdriven dag bara för att affärerna ska tjäna extra pengar mitt i de dystra vintern? Jag menar vem ide va de att ha alla hjärtans dag i februari? De måste ju va alla penga kåta jävlar eller?
Ne nästa helg ska jag och Johan mysa, kanske käka ute och gå på bio. Inte för att vi glömde fixa något idag, utan för att vi tycker om att umgås med varann . .


Postat av: Rose-charlotte

Postat av: Rose-charlotte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback