Up in the sky?

Jag har suttit och funderat.
Och jag har insett nu att vilken lättnad det är nu när jag har körkort. Inte bara för mig utan för min mamma, Johan och farmor. Dom stackarna har ju ställt upp för mig under hela denna tid. De är som om jag har släppt mina sandsäckar och är just nu påväg upp i himlen. Sån lättnad är det för mig. De påminner mig att jag ska nog köpa en blomma till farmor imorn och ge henne som tack. Jag menar mamma och pappa har ju producerat fram mig så dom får skylla sig lite själva HAHA. Och Johan har kommer ju åka med mig nu, de va de första han sa. Bra nu behöver jag aldrig köra mer! Och visst så får de väl bli då . . De gör inte mig ett dugg.
Och imorn ska jag åka till jobbet heeeelt själv i min blå bil :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback