Untitled

Hejsan!
Hemma igen och jag har precis käkat lite. Min mamma tvingade mig att väga mig förut (har inte vågat efter Sälen) och jag hade faktist bara gått upp 0.8 kg! It´s amazing! Så nu är glad igen:) Jag och mamma skulle ju simmat idag egentligen MEN de visade sig vara alldeles för dyrt. Tro de eller ej men det kostar 50 spänn för att få motionssimma! Heelt sjukt! Så jag och mamma ska köpa oss ett årskort när lönen har kommit istället. De kostar 1000 kronor, visst de är inte heller billigt MEN man blir mer peppad att simma då för då måste man ju tjäna in sina pengar !

Fick min avi från posten idag också, yeey mitt körkort har kommit! Fast jag vill inte se bilen, fy faan kommer se förskräcklig ut. . .

Postat av: Mickan Larsson

Hmm om du inte visste vad du vägde i sälen hur kan du då veta hur mkt som du gått upp? something tells me you don´t wanna tell me the truth;D, aja skit samma tänkte ta en liten sovmorgon imorgon ´, du med såg jag men ringer du mig när du vaknat eller? för vi skulle väl ses Onsdag???? Love ya kram

Mickan

2009-02-18 @ 00:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback