Torsdag

Goood morgon!
Sitter och håller på att vakna här, dricker lite proviva och ska snart fixa någon macka. Idag så ska jag jobba mellan tolv och fyra. Väldigt bra tid :) Fast innan så ska jag ner till torget och köpa någon till Johan och en baddräckt till mig själv (hah fick en bild i huvudet med Johan i baddräckt haah) för jag och mamma ska ju börja simma och jag har bara en massa för små bikinisar. Så jag vill ha en baddräkt så jag kan ha koll på grehorna :)

Mickan ringde igår också (shees alive) och sa grattis. De gjorde hennes mamma och lillasyster också, fast de va ett ända stort skrik i bakrunden haha. De va som jag hade misstänkt, hon hade inga pengar på mobilen och då kan man ju varken ringa eller ta emot samtal när man är utomlands (Finland). Vi ska ses på fredag iaf ska komma och plocka upp henne så ska hon få följa med på en ride :P HAHA



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback