Tisdag

Sitter i telefon med Mickan, ska ju åka till henne idag. Så vi pratar om när jag ska komma osv. Sitter här och äter en smoothie också, så himla gött! Mickan försöker få mig att åka till Borås med henne och ja why not? ska faan skramla ihop pengar så vi kan ta en chailatte ! Nu blev jag sugen på Borås haha

Drömmde en så härlig dröm inatt. Drömmen handla om att jag och Johan gick till en gård och där skulle vi hämta en drever valp. Och den skulle heta Båb (Bob) och den va sååå söt! Så helt plötsligt hade vi 4 hundar hemma, inte så lockande kanske . .


DreverEddie som valp

Postat av: Anonym

kom nu älsklingsEmme Chailatten väntar ju på oss hehe

2009-02-18 @ 11:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback