Tisdag

Hello!
Sitter och väntar på att mitt ägg ska bli färdigt, sen så ska jag åka till Herrljungaoch hälsa på Johan :) De blir en lång dag idag: först hämta ut körkort, ungdomsmottagningen, tandläkarn och sedan jobbet. Fördelen är väl att mellan ungdomsmottagningen och tandläkarn så är de ett par timmar ledigt så jag kan umgås med Johan lite . Så de blir mycket att göra under dagen idag . .
Vaknade upp av att jag fick en hjärtattackförut, Eddie (den lille faan) började skälla som en galning och riktigt argt också. Då visade de ju sig att sotarn kom idag. Så nu hör jag hur han håller på där nere och grejar. De va den sömnen . .
Men imorn är jag ledig då ska de fan i mig sovas!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback