Tisdag

Är de så här det ska vara nu?
Klockan är snart åtta och jag gick upp halv sju. Och jag är ledig idag, varför jag gick upp så tidigt? Jo för min kära bror skulle haen bil hemma så jag fick åka med mamma in till Falköping och sedan köra hem hennes bil så hon kunde ta Brors bil hem så han kan åka hem med den på fredag. Suck, vilket slaveri! Hade inte alls lust att köra bil i morses men jag sitter här hel iaf, tur är väl det?!

Har suttit och tänkt på att Mickan hon måste ha väldigt kul i Finland med sina kusiner, för hon går inte att få tag på. Jag skicka ett sms till henne igår om uppkörningen och jag har inte fått något svar :O Mycket konstigt, sen visade de sig att Daniel också har försökt få tag på henne men när han har ringt så har de bara kopplats bort. Så antingen så har hon jätte kul eller så har hon ingen mottagning/batteri. Well well . .

Nu ska jag äta frukost och lägga mig i soffan under täcket med två mposar och en drever över mig :) Myyyys!


Willgot


Fridolf


 Eddie


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback