The first ride by my self

Hihi, kom precis tebax från min första åktur :) För det visade ju sig att min bil inte var tankad, ovanligt? Nej, jäkla sätt. I alla fall så fick jag ju 500 riksdaler av farmor så jag tog min lille smurfbil och begav mig mot Annelund som ligger 3 mil bort. Med Katy Perry i högtalarna så gick det riktigt bra att köra, sjöng och hade de skoj. Lite halt bara men annars lugnt. Kommer fram till Shell och upptäcker att hjälp jag har ju aldrig tankat en bil förut (bara min moppe) och till råga på detta såg jag att min kusin Sebastian stod i butiken. Prestationsångesten kommer fram och jag böjar tanka och de gick ju bra de också. Tills jag ska sätta tebax den där mackapären och den ramlar av. Oj i med den och sen sprang(gick snabbt) jag in i affären så att de inte var mitt problem längre. Sa hej till kusinen betalde och när jag sedan ska gå frågar han: Hur länge har du haft körkort? haah sen i morses sa jag då. Vilket jag tyckte va lite kul :P 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback