Tandläkare asså

Ja va säger man? Vi har alltså åkt en timme till Alingsås för att träffa denna tandläkare och kommer in sätter mig i stolen och då visade de sig att jag inte behöver vara där?! Ne för jag har inte fått mitt implantat i munnen och då behöver dom ju inte titta. Men VARFÖR kunde ni inte frågat när ni ringde om jag fått de ännu? SÅ nu har vi åkt fram och tebax till Alingsås heelt i onödan. Hat åt tandläkare! Gaah. Ne så nu ska jag få komma dit på en slutkontroll i maj istället. Idioter! Varför? Varför va ja tvungen att ramla av cykeln?

Postat av: MickanLarsson

Kanske det var ödet som gjorde att jag kanske ska med dig i Maj istället? Kan mycket väl vara så att jag har lunch och chailatte i tankarna, vad tycks? Love you kram your best frind Miqo

2009-02-26 @ 12:24:36
URL: http://perfectasyouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback