Söndag


Jihoo va jag mår bra:P NOT! Är jätte seg i huvudet och allmänt trött. Va ju ute igår med Emma och Alex<3
Dagen började med att jag satte mig på tåget emot Töreboda (där Alex bor) och mötte upp Emma som körde oss till en pizzeria där vi käka varsin sallad fast de va ju ingen matro direkt. Ägarna hade ett vilt samtal bakom pizzadisken på sitt språk (har ingen aning om vad) och de värsta av allt var att när vi beställde så fick Emma en kärlekspinne (Godisklubba) av pizzabagarn, men inte jag? What? Vilken stil. Så när vi betlade senare va jag lite putt på gubbjävlen så fråga han om Emma ville ha en till! Då blev jag ännu mer surare, varför får inte jag någon kärlekspinne av den här gamla pizzaluktande gubben? Men sen fråga han mig också, så då blev jag nöjd :)
Sen åkte vi ut till Alex i hennes lilla hus, men som vanligt när jag ska till henne så åker jag fel. Jag fattar inte varför hon ska bo så konstigt? Man hittar aldrig infarten. Men till slut kom vi rätt. Vi gick in och satte oss i soffan och sen var tjötet igång. Vi babbla på om allt och inget och stackars Tobbe höll väl på att dö av uttjötning.
Vi tittade på melodifestivalen också, vilket var helt okey . Men vad är det med denna Malin af Ugglas? (heter hon malin?) jag själv tycker inte hon är ett dugg bra, visst låttexten var väl fin men hon sjunger så där irriterande konstigt. Suck, jag tyckte ju Marie Serneholt skulle gå vidare tyckte den va gör go :)

Sen körde vi mot Skövde, Emma va nykter så hon agera chaufför och var en duktig sådan, vi fick otroligt nog en parkeringsplats på sandtorget (?) .
Väl framme så var väl klockan 22.50 så då fick vi stå i kö i några minuter, blev lite orolig där att vi skulle få betala inträde men ne de behövde vi inte! :) Jihoo. Väl inne på Vatra så tog vi oss något att dricka. Alex tog en P2 och jag en Heinehein (stavning?) och satt och lyssna på musiken och helt utan vidare så dyker Simon upp! Simon är en kille som är ett år äldre än oss och gick på Sötåsen precis som vi, och har man gått på Sötåsen så känner man alla. Vare sig man vill eller inte . .  Så där stod Simon  och de visade sig att han gick ut på krogen själv (?) så han satte sig hos oss och vi tjöta ett tag och sen gick vi ut på dansglovet och skaka våra dallriga rumpor ;P
Minus var att det var ganska kass musik och att de va fan glas på hela dansgolvet! En tjej som jag träffa på dass hade blivit skuren på benet av en diskare (!) som hade hämtat söndriga flaskor och skulle bära ut dem till disken då hon rev upp tjejens ben! Fy faan va kasst, ska man inte ha koll på glas man bär på? I alla fall tjejen var jätte ledsen för de blödde och gjorde ont. Stackarn . .
Alex åkte hem vid halv ett och jag och Emma stack vid halv två. Vi satte oss på en grill och klunka i oss en apelsin Mer och sedan kom Johan och hämta mig. Var hemma 03.30 :S Men men ska man ha kul så ska man . . 








 









Tack för en jätte kul kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback