Söndag

Hejsan!
Sitter och vräker i mig rostat bröd:) Yummie!
Igår va de ju då Melodifestivalen och jag måste erkänna att de var en del bra låtar med igår. Och jag tycker verkligen att rätt låtar vann. Heats låt tyckte jag var skit bra och Måns låt fastna på huvudet direkt. Och de är en bra sak.
Men nu får vi se nästa vecka vade är för låtar då, säkert skit dåliga. Melodifestivalen är ett retobjekt egentligen. Man sitter och följer programmet vecka efter vecka och sen är de final och då vinner inte rätt låt. Och sen åker dom till euorvison och där kommer vi sist. Så jag fattar inte varför jag ens tittar?


Postat av: LoEm

Hitta på idag då?

2009-02-15 @ 10:27:48
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback