Sälen dag 3

Hej hopp! Vilken dag de har varit, Så jävla kul har det vart. Det ända negativa är att Miqo total vägra följa med idag, men jag ska nog tvinga med honom imorn. ;P
Idag har jag iaf åkt med Johan och Daniel och vilka idioter till att åka. Iaf Daniel han åker som fan, störtlopp hela vägen ner och krockar med varandra och håller på. Jag åkte mest efter och skratta :) HAHA Nu är jag hemma iaf och sitter och dricker blåbärssoppa och äter lite chips. Yummie!

Här kommer fler bilder:














Postat av: Mamma

Woow vilket väder ni har....ser skönt ut.

2009-02-03 @ 22:32:03
URL: http://emeliieberglund.blogg.se/
Postat av: Miqo

sen när blev jag en kille??? hehe love

2009-02-07 @ 16:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback