Sälen dag 4

Hello!

Sitter hemma nu och är helt slut som vanligt :) Idag så har vi åkt i Hundfjället igen, vi har insett det att de är mycket roligare där. Inget illa menat Tandådalen, men det är lite på för hög nivå för oss. Men men har ju åkt Snowblades detta året och jag tycker de är helt okey, de har ju samma funktioner som vanliga skidor men de är mindre så de är lättare i liften och att bära på.

Ikväll är det jag och Johan som ska göra maten. Vi ska göra ris med kycklinggryta med thai kryddor. Eller Johan ska laga mat och jag ska hjälpa till ;P
Men just nu sitter alla och småäter så vi får se hur hungriga dom är sedan höhö.

Ingen bilder blev tagna idag heller, de va inte så bra väder idag dimmigt och lite mildare idag.

Ne nu ska jag titta på tv, soo long!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback