Monday evening

Hej!
Har övningskört idag, gick galant! Efter de så gick jag ner till torget och skulle titta lite i affärer och underhålla mig själv till klockan blev två halv tre. (då va klockan halv ett) Gick in på Vero moda, jack and jones, Bokia och Lindex m.m. Och ändå tröttnade jag vid kvart över ett. Haha så jag begav mig upp till Willys och satte mig och åt och sedan läste jag ut min bok. Sen så börjdae jag jobba, hur hade jag seriöst tänkt mig att fördriva tiden i Falköping?

Jaja sen när jag väl kom till jobbet så fick jag mig en glad överaskning:) Jag slutade inte alls nio utan HALV nio, fattar ni vilken lycka! Så nu sitter jag här och kokar ett ägg och snart ska jag och mamma kolla på the greatest love movie of all time : Dirty Dancing! Finare film finns inte . .
Puss och hej, Leverpastej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback