Me and Miqo

Hejsan!
Har kommit hem från Mickan alldeles nyss. Vi har haft en underbar dag tillsammans, vi började de hela med att åka in till storstaden Herrljunga och på vägen dit så mötte vi på en människa som var på väg över vägen och när hon upptäcte oss så fick hon bråttom och sprang haha och sen när hon ställt sig i trygghet i diket så halka hon! HAHA
 
Väl i Herrljunga så käka vi Pizza och sallad, Mickan pizza jag sallad.
Sen åkte vi till Daniels jobb och skulle skriva ut lite papper och när vi skrev ut fastna pappret! Gah men jag lyckades dra bort pappret utan att något gick sönder (hoppas jag). Sen när vi väl skulle gå så upptäckte vi att dörren var låst, och den andra också. Så vi gick till den tredje och som tur va va den öppen! Hih

Sen åkte vi hem till henne och titta på Internet och hade drömmar om våran resa. Och vi klippte klorna på yrvädret Molly också ojoj vilken upplevelse ! No ofence Molly.

Nu måste jag byta om för jag och Johan ska på bio :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback