Lördag

Hej!
Oj va jag är trött idag, gick upp vid 11 sedan dess har jag suttit och tittat på Batman och läst i min jätte braiga bok som heter Modell Sommar.
Idag så händer det inte så mycket, men ikväll så ska jag ut på krogen i Skövde Yeeey! Va jätte länge sedan nu, så de ska bli kul att träffa Alex och Emma :P Synd bara att Anna inte kunde hänga med också :S


I Modellsommar får vi lära känna Jirina Radovanovicova, en femtonårig svensk tjej vars extremt invecklade namn passar perfekt ihop med hennes minst lika invecklade värld. Delvis på grund av sina "kommunistföräldrar", en frånvarande pappa och en nyckfull och okänslig tjeckisk mamma, har Jirina blivit skolans mobbingoffer. Till hennes stora förvåning och glädje - och klasskamraternas stora förtret - blir hon utvald av en modellagentur att jobba i Paris på sommaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback