Hemma

Äntligen hemma igen :)
Sitter och äter två knäckemackor och ska strax ta ut hundarna på promenad. Vilken dag de har varit, i början var jag jätte glad och trevlig med kunderna, sen så va de en medelålderstant som avbröt mig mitt i min så-här-mycket-kosta-de-mening då blir jag sur. Hur är folk uppfostrade egentligen? Alla vet väl att man inte avbryter folk? Eller så tror dom att vi är robotar som bara gör de vi är programmerade till och inte har några känslor! Men jo de har vi, jag blir i alla fall skit sur för sånt!

Blev inte att jag åkte till Mickan idag, hon ringde och sa att hon hade lite bråttom så vi ska ses nästa vecka istället. Gör inte mig så mycke, rätt skönt att komma hem efter att jobbat. Sen så har jag limmat fast min smurf  (jag och mamma försökte med eltejp meen de gick inte så bra, konstigt?) så jag hoppas att den fastnar nu. Ska ta kort och visa sen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback