Fredag

Hej!
Ja de va ju inte så stor ide att skriva något igår. Hände inte så mycket roliga grejer direkt.
Vi gick upp 07.00 och började städa stugan, käka lite frukost och sen vid 09 upptäclte vi att vi var klara och att städpojken inte kommer förän kl 10.40 :S Tråkigt, vi kunde ju sovit jätte mycket längre. Men men vi pckade i bilen och sen skulle Therese, Johan, Andreas och Malin åka skidor i Tandådalen innan dom åkte hem. Vilket vi andra också hade planerat men vi sket i de. Vi orkade inte så vi lämnade in skidor och pjäxor och begav oss hemåt istället. Kl 11.30 åkte vi från Tandådalen med väldigt trötta ben efter tre dagar åkning.
Vi 13.00 stannde vi och åt en pizza och sen åkte vi hem. Vi var hemma vid 19 tiden igår och de kändes gör gött att få slappa lite framför tven innan man skulle i säng.
¨
Idag så har jag varit och övningskört i Falköping. Vi övade på de som gjorde att jag kugga första gången jag körde upp och de gick bra. Nu sitter jag hemma och tar de lugnt. Ska ladda upp alla bilder på Bilddagboken också tänkte jag. De kan nog ta en stund!

Puss och hej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback