En dag med Miqo :)

Idag så åkte jag och Miqan till Borås en sväng, hon ville se mina skills och sen skulle hon hälsa på sin mamma. Vi åkte dit hälsa på hennes mamma och sedan åkte vi in till centrum där vi satte oss på Wayne´s coffe och tog oss en chai latte. Älskar de, är så himla mumsigt! Där satt vi och prata och planera inför vår utlandsresa som kommer att genomföras någon gång i sommar/höst. Ska bli så himla kul att bara åka vi två! :D
När vi åkte ut från centrum och till knalleland så fick jag först kärringstopp i en korsning haha och sen höll jag på att köra på en buss (ja sa ju att ni ska se upp!).
Sen gick vi och kika lite i affärer och jag köpte två grejor till bilen, ett gosedjur som föreställde en nörd (skit sööt) och en tröja med jordgubbslukt som det stod: I have PMS and I have a gun, and you want to speak with me? (tror jag iaf orkar inte hämta in dom från bilen för att sedan hänga ut dom igen).

Sen bestämde vi att Mickan ska med mig till Alingsås på fredag då jag ska till tandläkarn. Då vi ska käka lunch och bara ha de mys :)


Vi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback