Snow sucks!

Heej!

Hemma igen efter en lång arbetsdag.
Faan va min dag började kasst! Ja vaknade trött som attan, gjorde allt jag skulle och sedan på med alla kläder och ut. Då startar inte min bil jävle "%¤&¤#*() GAAAH! Arg som faan hämtar jag nycklarna till mammas bil. Startar den och tar skrapan för att börjar skrapa rutor. Då ligger de ju ett halvt centimeter tjockt lager med is på vindrutan!! Så jag skrapar och skrapar.. Men inget rubbas.. Så då kom jag på att vi hade nåt anti is skit inne, hämtar den då fungerar inte den PUMPEN! Går in byter pump, går in med flaskan igen. Då har ju de också börjat frysa så jag skrapar utav bara den. Sätter mig i bilen och börjar skrapa inne i bilen också...

Så väl på jobbet så springer jag upp med min jacka och upptäcker då att jag inte har min nyckel med mig FÖR DEN SITTER JU PÅ MIN BILNYCKEL! Så jag har fåt jobba 10-18 idag med vinter skor...
Men visst livet är ju underbart .. . .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback