Gårdagen

Heeej!

Igår så åkte jag hem till Mickan och hämtade henne vid halv ett ett nån gång. De första vi fick göra innan vi åkte vidare till Borås va att försöka få bort ett snöre jag av någon anledning knytigt fast i spännet. Men de va ju för att de inte gick och stänga dörren några dagar innan, fan man får ju va lite kreativ. Men nja, inte jätte bra kanske. Vi fick iaf bort de där snöret efter en tjugo minuter eller nåt.

Så när vi väl va i Borås va klockan kanske två ? Så vi tog en burgare på McDonalds (smaka skit cheeseburgaren nu för tiden elle?) och sen började vi julshoppa. Och jag hittade allt jag behövde :P Gött så nu har jag inga julklappar kvar att köpa ! Yeeeha!

Efter de åkte vi till NetonNet eller vi försökte åkte till NetonNet för vi åkte ju klart som fan feel! Jäkla NetonNet, hatara deras slogan ... Vi kom dit tillslut iaf. Sen gick vi till Resia. Och sen va Mickan färdig med sina klappar. Så vi fira med fika på Waynes  :)

Sen vid 17.30 va de dags för bion och de va JÄTTE bra! Sen va de Thai Silk för hela slanten, så ja dagen gick ut på att käka hela tiden ungefär ;P
Efter detta tog vi bilen hem och mötte två onyktra killar en en nykter. HAHA, så vi kolla på dom och skrattade åt dom ett tag. Sen hem och sova, då va klockan 12 halv ett?

Så ett halv dygn med Mickan blev de :P Tack för igår ! Puss puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback