Fylle chaffis

Heej!

Jag och Johan vaknade 12 (!) idag av en mycket glad Fridolf :D sen gick vi upp och jag käka up alla knäckemackor jag fått utav Johans mormor till frukost, MUMS! ja sen gjordes de inte så mycket mer. Klockan 17började jag och jobba på et mycket folktomt Willys. Va JÄTTE lite folk och tiden gick väldigt långsamt. 

Iaf frågade min bror mig om jag kunde göra han och några andra till kärven och jag som är så snäll sa ju självklart ja. Såklart partyprissarna ska festa !
Så jag fick skynda mig hem i ett väldigt halt Sverige, in och packa ner datorn, mat och dricka för att sedan sätta mig i bilen och köra till Ljung.

Så nu är dom och partar iaf, jag sitter i Johans lägenhet och har hackat mig in på någons internet mohahah! Hacker Emelie är i gång, Lisbeth Salander watch out!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback