Fredaaaaaag!

Heej!

Igår så va de ju snöstorm! Hujedamej va de snöade, när jag åkte hem vid tjugo över nio från jobbet va min bil en ända stor vit boll. Ja fy faan och sen när jag skulle åka hem så snöade de som faan. Så de tog femtio minuter att åka hem!! Tur att man har snälla arbetskamrater som byter tider med en. Dom plogar ju inte så ofta här ute i skogen . .

Idag så har jag jobbat mellan 09.00-15.00 och idag började officiellt julrushen. Jag kommer drömma om julskinkor och sill när de här året är slut.

Idag så har jag (läs:mamma) köp en färdigkokt skinka, så vi ska tjuvstarta julen lite i helgen. Jag och pappsen ska griljera den ikväll, fast vi fick INTE äta sa mamma, vi får väl e hur de går Moahahh!

Ne nu ska jag göra en sats Rocky Road till :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback