Fartfylld dag

Heeej!

Jag klara mih in tilljobbet utan att köra på nån eller något. Tur de, pjuh!
Ja som sagt är de julrush på jobbet, så efter en lång arbetsdag så va de bara att påbörja alla dessa ärenden. Jag började med att sätta mig i bilen och åka runt till andra sidan. Tar en kundvagn och går mot ingången. Och jag upptäcker att de är ju för fan första gången någonsin jag kundvagns handlar helt ensam. Så de va ju lite svårt att styra skiten men va fan, man jobbar ju där så jag kunde ju inte ge upp.
Men när jag kom till dricka backarna och upptäckte att de inte fanns någon light julmust, då brast de. Då satte jag mig ner på golvet och bara skrek, Moäääääh! Hehe

Sen så åkte jag ner till stan fixade munskölj och gick till optikern. Sen in på systemet och greppa åt mig 4 glögg och vin. Och fan va tjejen i kassa glodde, får man inte langa till sin morsan eller?

Så nu sitter jag här, jag och mamma har färgat håret på varandra och nu äter vi grisrumpa ;D
LIFE IS GOOOOD!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback