Bajs dag!

Ja min dag har ju vart sådär..

Dagen började med att min lins gick sönder, ja de va ju bara att ta en ny ur lådan.. Suck!
Min bror ringer och säger att han behöver hjälp vid kyrkan för han inte kunde komma någonstans med lastbilen pga halka. Så jag skulle komma med bilen och hämta han.
Så då skulle jag försöka starta min bil, men gick de elle? NE!! Ringer efter farmor, men hon är inte hemma. Så där står jag med en bil som inte startar och offe står 2 km bort och kommer ingenstans han heller.
Så han börjar gå och jag går emot smedjan och möts där och sedan starar vi min bil med starkablar och han åker iväg. Jag åkte till jobbet med MYCKET lite bensin i bilen, men jag klara de som tur va! SUCK jäkla skit dag...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback