Tisdag

Heej hej hallå!

Fy faan va jag sov gött i natt, vägrade gå upp vid nio som väckaklockan ville ha upp mig. ALDRIG skrek jag och somna om till halv elva, mmm. Helt klart den största fördelen med semester.

Annars händer de inte så värst mycket kul, jag har vart med hundarna runt skalleberg, jag har tittat på tve och jag har rensat ut en massa skit i Hannes gamla rum. För nu har jag bestämt att de ska bli ordning där så vi kan börja i köket eller badrummet sen :P Så nu är allt de som ska slängas borta. Så nu ska bara resten ut och golvet ska täckas och taket ska målas. Men de blir nog inte förän på onsdag, för pappa åker idag och jag kan inte lyfta en garderob själv eller täcka golv för den delen . .


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback