Therese födelsedags fest!

Heej!

Ja idag mår man inge vidare, huvudet dunkar och jag är sugen på cola och chips....

Mickan kom hit igår vid halv sex vi började dricka lite smått och vid halv sju kom Alex. Vid tio över sju åkte vi mot Alboga församlingshem, där va de fullt med folk. Vi sa grattis och gav henne presenten hihi. Av oss fick hon ett tandemhopp mohaha! Vi va 16 stycken som gick ihop så hon ska hoppa, bli filmad och fotograferad i luften :D Jag tror att hon kommer tycka de är kul, fast hon såg lite nervös ut när hon fick de.
Vi fick bål och snart va de dags att käka så vi tog för oss av den jätte goda pasta sallad och vi fick vin och öl till.
Så vi pratade lite skit och hade de jätte kul, vi tog en sväng med hela havet stormar också haha alla satte sig på varandra och va allmänt fulla! De trista va att min kamera dog för mig mitt i festen, jag tappa den i bordet och sen fick jag igen kontakt med den på hela kvällen :( Men nu lever den igen så den är en riktig liten fighter . .
Roligt va de iaf och jag längtar tills hon ska slänga sig ur planet :P

























Postat av: Therese

Tack för allt gumman! Jag uppskattar allt hur mycket som helst! Ni är mina Riktiga vänner!

2009-08-22 @ 22:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback