Söndag

Heej!

Igår kväll så hämtade jag och Johan Linda och Hannes i Od. Klockan va kanske 01.30 när vi va hemma. Inte jätte sent.

Men ändå är både jag och Johan helt döda idag, Johan är visseligen förkyld men jag är sååå trött!
Idag så har vi vart uppe hos Offe och Johanna i deras lille hus och tittat lite. Och de börjar sakta men säkert bli färdigt. Kommer nog bli jätte fint när de blir klart. Titta på lite grejor Ninni lämnat kvar men de va inget som jag ville ha.
Efter de gick Offe och Johanna och käka hos farmor och jag, Linda och Johan satte oss i utemöblerna medans Hannes fixa med lastbilarna.

Efter en stund kom dom tebax och farmor bjöd på glass :D

Efter de har vi inte gjort ett smack, eller jo vi har vart i Herrljunga och vänt . .

Gullefreppe

Bild: Jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback