Söndag

Heeej!

Ja jag skriver hela helgen på en gån lika bra.

Idag har varit en mycket bra dag!

Johan berättade för mig att han inte skulle kunna komma hem till min födelsedag på fredag, trist. Men kan förstå honom (han kommer hem vid tolv på kvällen på fredag och på lördagen ska vi till Göteborg på kräftskiva). Så han berättade för mig att jag skulle få min födelsedagspresent idag istället! Yeeey!

Så vi åkte hem till honom vid elva idag och så fick jag blunda och sen när jag öppnade ögonen va dom där!
GREEN DAY BILJETTER!!!!!! Och sen grät jag, JÄTTE länge!
Anledning till detta är att jag upptäckte alldeles för sent att dom skulle till Sverige! Så de blev slutsålt på en gång.. Plus att jag missa dom sist dom va i Sverige för två års sedan. De är nog inte många som vet de att Green day är mitt absoluta favorit band! (Att blonda snälla Emelie gillar punk? Kan man inte tro?) Ledsen blev jag och sa på skoj till Johan att de va de ända jag ville ha i födelsedagspresent. Och då fixar han de! ÅH tack bästaste gulligaste Johan!

Kan de inte bli den 11 oktober nu!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback