Söndag

Heej!

Haha dagen började med att Wlle sprang ut hos pappa och Johan som höll på att tapetsera. Och gissa va han doppa fossingarna i? Jo tapet lim!! HAAH han såg så rolig ut när han försökte rymma ifrån oss med vita tassar :P

Jobba idag mellan 12-20 och dagen började kasst! Jag skulle tömma en kartong i dricka rummet då visar de sig att nåt dummhuve har pantat en flaska med cola kvar i flaskan! Så de va cola på hela golvet . Så jag svabba upp de och sen skulle jag försöka få upp lådan på en truck och då går självklart botten sönder!!! Så jag får lägga över alla pantade flaskor i en ny kartong ..  Suck! Sen va du ju kladdigt på golvet igen så jag fick svabba igen!! Skit drickarum!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback