Memories

Började som sagt rensa i Hannes rum förut och jag hittat två av mina lådor med saker från förr :D
Så himla mycket kul och knasiga grejer man hitta där i. Allt från leksakshästar till fula porslinsgubbar. Hittade en del kort och dagboker också hihi. Tog kort på lite grejer som jag hittade . . .
Enjoy!

Min första hoppkanin Bellman, här har jag och mamma byggt hinder med lego och plastservis.



Kompisböcker hittade jag säkert sju stycken av . .


Här delar jag med mig lite av mina intressen vid 5? 6? års ålder


Jag och mitt marsvin Plupp :D Den där klänningen va nog min fasters tror ja . .


Madelene (extra kusin), jag och lille kusinen Rebecka. Små och söta . .


Hannes, Kusin Basse och Jag


Att mina bröder är rockstjärnor syns ju, men va är jag? Publik eller?


Julia, Rebecka och jag. SÅÅ SÖTA! Titta snick sack benan haha


Min allra första handväska :P


Jag hittade en svart luddig hjärtformad bok med en massa söta bilder i . . .








Sen dessa dagböcker, jag hitta nog sju stycken halv fulla .. .


Och de stod mest om : Mina brorsor (att dom va dumma), killar jag va kär i och vem jag va ovän med denna veckan 


och såna här kloka kommentarer då . .




Postat av: Ingela Humlan Myran

Å vilka roliga biler..

2009-08-04 @ 19:57:40
URL: http://www.nogg.se/HUMLANOCHMYRAN
Postat av: emelie

hihi ja :D

2009-08-04 @ 20:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback