Måndag

Heej!

Första dagen på semstern! Hade vart lite roligare med fint väder men men..

Gickupp vid nio idag och följde med pappa till tippen och slängde en massa skit. Sen åkte vi till Cheapy där vi skulle köpa golv till Offes hus. Vi var nog där inne i en timme eller två! Första så titta vi och sen så vänta vi på Offe så vi gick och kollade nog igenom hela affären.. Efter de åkte vi till Shell och käka dagens på resturangen.
Sen till tippen igen för vi glömde såklart att slänga lite saker  :S

Väl hemma så började vi lite med golvet sen vid 15 åkte jag emot Alingsås där jag skulle till tandläkarn. Jag kom dit öppna käften och sa farväl, de va sista gången jag va där. Eller känner jag mig själv rätt så kommer jag väl tappa en tand eller två till, så vi syns nog igen...

Sen va jag tebax vid 17.30 och sedan dess har vi fixat och hållt på. Och ena rumet är klart :D Jag orka inte mer men pappa stannade kvar. Envis som han är . .

Jaja nu blir de tven och sen sängen

Ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback